Gwarancja i zwroty
Gwarancja i zwroty
Odbierając zamówiony towar należy sprawdzić stan przesyłki, zgodność z dokumentem
przewozowym lub FV oraz czy zamówiony towar nie posiada widocznych wad fizycznych
powstałych podczas transportu.
Jeśli zauważysz uszkodzenie/a fizyczne towaru, niezgodność z w/w dokumentami, niezwłocznie sporządź odpowiedni protokół z Kurierem (lub pracownikiem firmy transportowej, spedycyjnej, dostawczej).
Wady jawne, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, zakryciem, itp.,
zakupionego towaru.
W pozostałych przypadkach obowiązują normalne zasady reklamacji.
Reklamacje dotyczące towarów wadliwych lub niezgodnych z umową należy zgłaszać na
wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór można pobrać w formacie .pdf i przesłać e-mailem na adres sklep@kadetech.pl lub listownie na adres siedziby firmy
KADETECH
Janusz Kadaj-Lipka
ul. Bartycka 175 lok. D
00-716 Warszawa.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego widocznej wadliwości, Kupujący może żądać:
• w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy,
• jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedający nie
zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy,
inny w cenie równej lub większej od reklamowanego,
• jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot
gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego.