Gwarancja i zwroty

Gwarancja i zwroty

Odbierając zamówiony towar należy sprawdzić stan przesyłki, zgodność z dokumentem

przewozowym lub FV oraz czy zamówiony towar nie posiada widocznych wad fizycznych

powstałych podczas transportu. 


Jeśli zauważysz uszkodzenie/a fizyczne towaru, niezgodność z w/w dokumentami, niezwłocznie sporządź  odpowiedni protokół z Kurierem (lub pracownikiem firmy transportowej, spedycyjnej, dostawczej).
Wady jawne, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, zakryciem, itp.,
zakupionego towaru.


W pozostałych przypadkach obowiązują normalne zasady reklamacji.


Reklamacje dotyczące towarów wadliwych lub niezgodnych z umową należy zgłaszać na

wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór można pobrać w formacie .pdf  i przesłać e-mailem na adres sklep@kadetech.pl lub listownie na adres siedziby firmy

 

KADETECH

Janusz Kadaj-Lipka

 ul. Bartycka 175 lok. D

00-716 Warszawa.

 


 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego widocznej wadliwości, Kupujący może żądać:


w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy,

jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedający nie

zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy,

inny w cenie równej lub większej od reklamowanego,

jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot

gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego.


Współpracujemy z Firmami










Przyjazny Regulamin

Infolinia sklepu:
600 366 766 
22 891 28 37 
sklep@kadetech.pl
Mój koszyk
Ilość0   Wartość0,00 pln Przejdź