Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego KADETECH
SPIS TREŚCI
§. 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§. 2. DEFINICJE
§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG
DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY
§. 7 . ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
§. 8. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
§. 9. PŁATNOŚCI
§. 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
§. 11. REKLAMACJE
§. 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§. 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin
został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa w sposób wyłączny i
wyczerpujący regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego
KADETECH dostępnego pod adresem http://www.kadetech.pl.
2. Operatorem Sklepu Internetowego KADETECH jest firma KADETECH Janusz
Kadaj-Lipka z siedzibą w Warszawie przy ul. Bartyckiej 175 lok. D, 00-716
Warszawa, NIP: 951 127 87 93, Regon: 011948503. tel. +48 22 891 28 37 ,
tel. kom.+48 600 366 766, e-mail:
kadetech@kadetech.pl
3. Operator Sklepu Internetowego KADETECH świadczy usługi wymienione w
niniejszym Regulaminie na zasadach w nim określonych.
4. Niniejszy Regulamin skierowany jest
zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i
określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§. 2 DEFENICJE
1. Operator Sklepu, Sprzedający – Operator Sklepu Internetowego
KADETECH, o którym mowa w §. 1 ust. 3 Regulaminu;
2. Użytkownik, Kupujący – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność
do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
3. Przedsiębiorca – Użytkownik wykonujący działalność gospodarczą w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),
4. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonujący czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Sklep – Sklep Internetowy KADETECH dostępny pod adresem
internetowym http://www.kadetech.pl.
6. Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenie usług drogą elektroniczną,
7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy,
8. Konto Użytkownika – miejsce dostępne dla Użytkowników Sklepu po
wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru,
śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych,
itp.
9. Cookies – niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji
Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej
stronie wpisywać nazwy Użytkownika i hasła, tworzenia statystyk oglądalności,
prezentacji reklam internetowych o treści najbardziej zbliżonej do
zainteresowań Użytkownika oraz tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania
ich przed wielokrotnym głosowaniem przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą
danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie
służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych,
wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych
Użytkownika, nie są przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w
każdym momencie usunięte przez Użytkownika.
§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu
Internetowego KADETECH
2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego
Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego
KADETECH w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.
3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas
nieokreślony.
4. Zamówienia, w sposób określony w §. 6., można składać po dokonaniu
rejestracji lub bez dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów
bez uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto Użytkownika.
5. Użytkownik, który dokonał rejestracji może złożyć zamówienie po
zalogowaniu się na Konto Użytkownika podając adres e-mail i hasło.
6. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.
7. Cennik dostawy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego
Regulaminu Użytkownik powinien posiadać:
a. Przeglądarkę internetową: Internet
Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie
starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej
niż 2,
b. Włączoną obsługę Java Script,
2. Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies.
Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do
informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez
Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych
w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w
wykorzystywanym przez Klienta telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub
konfiguracji usługi znajdują się w polityce prywatności
3. Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest zapoznanie
się i zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.
§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla
Użytkownika tworzone jest indywidualne Konto Użytkownika.
2. Użytkownik może także dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym bez
rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta
Użytkownika i funkcjonalności do niego przypisanych, tj. zapamiętanie danych
adresowych czy śledzenie stanu realizacji zamówienia.
3. Użytkownik, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz
rejestracyjny.
4. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, loginu
oraz ustawienie hasła.
5. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W
przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:
I. Imię i nazwisko,
II. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy,
miasto, województwo, kraj),
III. Numer telefonu.
6. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki
zakupionych towarów należy podać:
I. Firmę,
II. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
III. Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy,
miasto, województwo, kraj),
IV. Imię i nazwisko osoby do kontaktu,
V. Numer telefonu
7. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Użytkownika adres e-mail
potwierdzający dokonaną rejestrację Użytkownika.
8. Operator Sklepu może odmówić zarejestrowania Użytkownika jeżeli
zachodzą przypadki określone w ust. 14.
9. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest
równoznaczne ze złożeniem oświadczeń następujących treści:
I. przystępuję do korzystania z usług dobrowolnie,
II. spełniam przewidziane w Regulaminie warunki zostania Użytkownikiem,
III. dane zawarte w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą i nie
naruszają praw osób trzecich,
IV. wyrażam zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,
V. wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazane w formularzu rejestracyjnym
dane korespondencyjne informacji systemowych, wiadomości od Operatora oraz
informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu
Sklepu.
10. W przypadku dokonywania rejestracji przez Przedsiębiorcę osoba
dokonująca rejestracji i jej potwierdzenia składa oświadczenie, iż jest
należycie umocowana do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w
imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy, w imieniu którego występuje w zakresie
niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną i umów sprzedaży na warunkach niniejszego regulaminu.
11. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług
drogą elektroniczną.
12. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną jeżeli Użytkownik nie wykazywał aktywności w Sklepie, w
szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Użytkownika w
ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
13. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej
rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Użytkownikowi
dostępu do Konta Użytkownika oraz jego usunięciem.
14. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną, jeśli:
I. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście
sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
II. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami
obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli
narusza prawa osób trzecich,
III. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych
danych lub związanej z nimi działalności,
IV. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych
lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Użytkownika o zamiarze
uniemożliwienia dostępu do konta Użytkownika,
V. Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji
handlowych,
VI. Użytkownik w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia
Regulaminu,
VII. podane przez Użytkownika dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione
wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawną a wątpliwości tych nie
dało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem
wiadomości e-mail.
15. Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 14
pkt VII. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości,
podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy
odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).
16. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną składane przez Operatora Sklepu zostanie przesłane na podany w
Koncie Użytkownika adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Użytkownika. Oświadczenie o
wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez
Użytkownika może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail
podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez
usunięcie Konta Użytkownika.
17. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów
sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
18. Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 12 i 14
wynosi 14 dni.
§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY
1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż systemów zamocowań budowlanych,
elementów złącznych, narzędzi i tym podobnych towarów prezentowanych na
stronach Sklepu Internetowego KADETECH.
2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu
Internetowego KADETECH są: Sprzedający oraz Kupujący.
3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Użytkownikiem zarejestrowanym
(posiadającym Konto Użytkownika) jak i z Użytkownikiem niezarejestrowanym.
Użytkownik niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi
każdorazowo:
I. podać dane wymagane do wysyłki, o których mowa w § 5 ust. 5 lub 6 oraz
II. zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu.
4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach
Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej:
Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na
stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego.
5. Sklep prowadzi sprzedaż zarówno detaliczną jak i hurtową. W przypadku
sprzedaży hurtowej ceny oraz warunki dostaw towarów są określane indywidualnie
przez obsługę Sklepu. W związku z tym różnice w informacjach dotyczących w
szczególności ceny i warunków dostawy mogą w znacznym stopniu odbiegać od
oferowanych w odpowiedzi na zamówienie Kupującego.
6. Zakupów w cenach hurtowych dokonywać mogą osoby fizyczne prowadzące
działalność gospodarczą, firmy i przedsiębiorstwa.
W przypadku sprzedaży hurtowej, ceny oraz warunki dostaw towarów są określane
indywidualnie przez obsługę Sklepu.
7. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez
Użytkownika i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 11-14.
Szczegółowy opis trybu zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust.
8-14.
8. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.kadetech.pl 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienia są rozpatrywane wg kolejności składania.
9. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17:00, soboty, niedziele i
dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
10. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi
ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w
terminie 5 dni roboczych (po tym czasie wygasa) i składa się z następujących
czynności:
I. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,
II. dodania ich do koszyka,
III. kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie”,
IV. zalogowania do Konta Użytkownika w przypadku, gdy zamówienie składa
Użytkownik zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,
V. dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy
zamówienie składa Użytkownik niezarejestrowany.
VI. kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie”.
11. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 5 dni
roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail:
I. zawierającą akceptację zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa
sprzedaży zostaje zawarta w dniu otrzymania wiadomości e-mail przez
Użytkownika,
II. zawierającą odmowę przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku
nie dochodzi do zawarcia umowy,
III. zawierającą odmowę przyjęcia zamówienia (oferty) oraz propozycję
zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest
akceptacja kontroferty przez Użytkownika.
12. Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 11 pkt III mogą
być w szczególności takie okoliczności jak: brak towarów w magazynie lub u
dostawców Sklepu, zmiana ceny, sprzedaż hurtowa, itp. W sytuacji, gdy zachodzi
konieczność zamówienia towaru u dostawcy Sklepu kontroferta może w
szczególności przewidywać konieczność uiszczenia zaliczki. W przypadku
wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia od umowy sprzedaży przez którąkolwiek
ze stron i bez względu na przyczynę wpłacona zaliczka zostanie zwrócona
Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy
z uprawnieniami Konsumenta. W przypadku, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca zwrot zaliczki
nastąpi w sytuacji gdy wypowiedzenie lub odstąpienie od umowy nastąpi z
przyczyn leżących po stronie Sprzedającego. W przypadku zaistnienia
konieczności wpłacenia przez Kupującego zaliczki, Kupujący jest informowany o
tym fakcie przed zawarciem umowy sprzedaży i ma prawo zrezygnować z takiego
zamówienia przed wniesieniem zaliczki.
13. Kontroferta, o której mowa w ust. 11 pkt III jest wiążąca dla
Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja
kontroferty przez Użytkownika powoduje zwarcie umowy sprzedaży na warunkach
określonych w kontrofercie.
14. Odmowa przyjęcia zamówienia, o której mowa w ust. 11 pkt II może być
spowodowana w szczególności brakiem towaru i niemożliwością jego zamówienia u
dostawców sklepu, brakiem potwierdzenia rzetelności zamówienia, zgodności z
prawdą lub poprawności adresu dostawy.
15. Sprzedający może w każdym czasie dokonać weryfikacji poprawności i
prawdziwości danych wprowadzonych przez Użytkownika. Sprzedającemu przysługuje
prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży nie później niż do upływu terminu
realizacji zamówienia w sytuacji uzasadnionego podejrzenia, iż wprowadzone dane
Użytkownika są błędne lub nieprawdziwe, a wątpliwości tych nie udało się
niezwłocznie usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub poprzez e-mail.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy nie wymaga zachowania formy pisemnej.
16. W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia z umowy sprzedaży
przez sprzedającego powstałej na skutek okoliczności, za które nie ponosi on
odpowiedzialności (następcza niemożliwość świadczenia) umowa sprzedaży wygasa.
Za przyczynę wygaśnięcia zobowiązania, o której mowa w zdaniu poprzednim należy
w szczególności rozumieć brak dostępności przedmiotu sprzedaży u dostawców
Operatora Sklepu. O wystąpieniu następczej niemożliwości świadczenia
Sprzedający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia
zawarcia umowy, powiadomi Kupującego.
17. W przypadku przejściowego braku dostępności towaru Sprzedający
skontaktuje się z Kupującym i zaproponuje nowy termin dostawy. W przypadku
braku akceptacji, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Jeżeli stroną umowy sprzedaży jest Przedsiębiorca brak akceptacji nowego
terminu dostawy w terminie 2 dni roboczych uprawnia Sprzedającego do
odstąpienia od umowy sprzedaży. Oświadczenie Sprzedającego o odstąpieniu może
zostać złożone w dowolnej formie w terminie 3 dni roboczych od dnia braku
akceptacji ze strony Kupującego-Przedsiębiorcy lub w terminie 5 dni roboczych
od dnia przesłania propozycji nowego terminu dostawy.
18. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu KADETECH
podawane są w polskich złotych (PLN), zawierają podatek VAT i nie obejmują
kosztów dostawy, chyba że oferta (kontroferta) stanowi inaczej. Wskazanie
kosztów dostawy zawiera Cennik, o którym mowa w § 3 ust. 7.
19. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu KADATECH odnoszą się
wyłącznie do sprzedaży prowadzonej poprzez Sklep Internetowy. Ceny towarów w
sklepie stacjonarnym mogą różnić się od cen prezentowanych na stronach
internetowych Sklepu KADATECH.
20. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany lub usuwania informacji o
towarach prezentowanych na stronach Sklepu, w tym do zmiany ceny. Zmiany nie
mają wpływu na już zawarte umowy sprzedaży. Sprzedający zastrzega sobie prawo
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili. Odwołanie
akcji promocyjnej przed jej zakończeniem nie wpływa na prawa Użytkowników,
którzy zawarli umowy sprzedaży na warunkach promocji lub w inny sposób wzięli
udział w akcji promocyjnej przed wejściem w życie zmiany.
21. Modyfikacja zamówienia na żądanie Użytkownika jest możliwa do czasu,
gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Każda modyfikacja zamówienia po
zawarciu umowy sprzedaży wymaga akceptacji ze strony Sprzedającego.
22. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był
jak najkrótszy, jednak nie dłuższy niż 30 dni.
23. Termin realizacji zamówienia zaczyna biec od dnia zawarcia umowy.
Jednakże w przypadku zapłaty przelewem bankowym Sprzedający może wstrzymać się
z wysłaniem zamówienia do Kupującego do dnia zaksięgowania się pełnej kwoty za
zamówiony towar na rachunku bankowym Sprzedającego. Zapłatę za zakupy w naszym sklepie można
dokonać wykonując przelew na podany niżej numer rachunku bankowego.
Volkswagen Bank Polska S.A.
10 2130 0004 2001 0636 3188 0001
24. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z
chwilą pokwitowania na Użytkownika przechodzi prawo własności towaru oraz
wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko
utraty lub uszkodzenia.
25. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, czy przesyłka nie
posiada uszkodzeń, które mogły powstać podczas transportu oraz jej kompletności
w obecności osoby ją dostarczającej. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, co do
których można powziąć przypuszczenie, iż powstały w trakcie transportu Kupujący
powinien sporządzić protokół odbioru wraz z osobą, która dostarczyła przesyłkę.
W przypadku zakupu przedmiotu i odbioru osobistego, Kupujący jest tak samo zobowiązany
do sprawdzenia przesyłki będącej przedmiotem przeprowadzonej transakcji.
26. W przypadku odbioru osobistego towaru, przy płatności gotówką,
Użytkownik powinien odebrać towar najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zawarcia
umowy. Po bezskutecznym upływie terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym,
sprzedającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży.
§. 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zgodnie
z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z
2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca
z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, ma prawo do
odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu. Bieg terminu na
odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru
w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami
Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
2. Prawo
do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust.
1. nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami
Konsumenta w wypadku:
I. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.),
II. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego
opakowania,
III. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy
wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
IV. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
V. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub
których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
VI. dostarczania prasy,
VII. usług w zakresie gier hazardowych.
3. W przypadku skorzystania przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy
z uprawnieniami Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument oraz
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest obowiązany odesłać towar
niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres
Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy
przed upływem tego terminu. Konsument oraz
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta powinien
zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania
pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć
wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki
użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne
opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu
rzeczą sprzedaną.
4. Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedającego w ramach wykonania obowiązku,
o którym mowa w ust. 3 nie będą przyjmowane.
5. Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.
6. Zwrot zapłaconej przez Użytkownika kwoty zostanie niezwłocznie dokonany przelewem na wskazane przez Użytkownika konto
bankowe,
nie później niż w terminie 14.
§. 8. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
1. Operator Sklepu dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy KADETECH
oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób
ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń.
2. Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę
techniczną Konta Użytkownika, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w
funkcjonowaniu usług Sklepu.
3. Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do czasowego, nie dłuższego
jednak niż 48 h wyłączenia działania Sklepu w celu jego ulepszenia, dodawania
usług lub przeprowadzania konserwacji za uprzednim poinformowaniem Użytkowników
zarejestrowanych z odpowiednim wyprzedzeniem.
4. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie aktualizować podane podczas
rejestracji dane w przypadku ich zmiany.
5. Użytkownik zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login
oraz hasło dostępu do Konta Użytkownika w taki sposób, aby nie miały do nich
dostępu osoby nieuprawnione.
6. Użytkownikowi nie wolno przekazywać z wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.
§. 9. PŁATNOŚCI
Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
1. GOTÓWKĄ przy odbiorze osobistym, po uprzednim umówieniu terminu.
2. GOTÓWKĄ, za pobraniem przy dostawie.
3. Przelewem Bankowym na konto firmowe Sprzedającego podając w tytule
przelewu numer zamówienia.
Volkswagen Bank Polska S.A.
10 2130 0004 2001 0636 3188 0001
§. 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Operator Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego
świadczenia oferowanych usług.
2. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać przekazane osobom trzecim
wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług
świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom
pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom
kurierskim w celu nadania przesyłki.
3. Baza danych osobowych Użytkowników podlega ochronie prawnej. Dane te są
szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
4. Administratorem danych osobowych jest Operator Sklepu Internetowego
KADETECH, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Użytkowników zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.
jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca
2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze
zm.).
5. Operator Sklepu może przetwarzać następujące dane charakteryzujące
sposób korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną
(dane eksploatacyjne):
I. oznaczenia identyfikujące Użytkownika,
II. oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub
system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik,
III. informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego
korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną,
IV. informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych
drogą elektroniczną.
6. Operator Sklepu nie odpowiada za autentyczność informacji i danych
podawanych przez Użytkowników lub informacji o Użytkownikach udostępnianych
innym Użytkownikom. Operator Sklepu zaznacza, iż nie ma możliwości ich
zweryfikowania, co do zgodności ze stanem rzeczywistym.
7. Operator Sklepu nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu
działalności Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i
danych o Użytkownikach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy
prawnej nakazującej Operatorowi Sklepu takie działanie i zapewnia o
podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w
szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych
osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
8. Operator Sklepu zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień wynikających
z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Użytkownik ma prawo
wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i
żądania ich usunięcia.
9. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia
danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Operatora
Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i
nazwiska/firmy Użytkownika.
10. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest
równoznaczne z wyrejestrowaniem się Użytkownika oraz wypowiedzeniem umowy.
11. Wraz z usunięciem Konta Użytkownika Operator Sklepu usunie dane
Użytkownika na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania
danych osobowych Użytkownika. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość
przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania użytkownika po usunięciu
konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia
wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.
§. 11. REKLAMACJE
1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie
wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg
rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu
zawierającym co najmniej:
I. Imię i nazwisko,
II. numer zamówienia
III. opis niezgodności towaru z umową,
IV. datę zakupu
3. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli
na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia
towaru.
5. W przypadku gdy towar jest niezgodny
z umową, Konsument może żądać doprowadzenia
go do stanu zgodnego z umową przez
nieodpłatna naprawę albo wymianę na nowy,
chyba że naprawa albo wymiana są
niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
6. Jeżeli Konsument oraz
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta z przyczyn określonych powyżej w
ust. 5, nie może żądać naprawy ani wymiany
albo jeżeli Sprzedający nie zdoła uczynić
zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie
lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Konsumenta oraz Przedsiębiorcę
z uprawnieniami Konsumenta na
znaczne niedogodności, ma on prawo domagać
się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od
umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność
towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
§. 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym
Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
2. W razie sporu powstałego w związku z
wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do
jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
3. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia
w sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu
będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma
zastosowania do sporów, których stroną jest konsument.
4. O każdej zmianie Regulaminu
Operator Sklepu powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą
mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu
wchodzą w życie z upływem terminu
wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed
wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje
się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili
złożenia zamówienia.
5. Na podstawie Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r.
informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę
internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców
dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Regulamin wchodzi
w życie z dniem 01.01.2021 r.